All I Want For Christmas Is You-Mariah Carey

 

 隨著聖誕節的到來每個地方都充滿了聖誕節的氣氛

十二月相伴帶來好多節日,聖誕節過完後,又要過跨年

不如先來個聖誕願望吧!!!!

期待明年度的聖誕節也能收到好多禮物,祝福大家心想事成喔~~~~

 

I don't want a lot for Christmas

(對於聖誕,我的要求不多)

There's just one thing I need

(只有一件事,是我想要的)

I don't care about presents

(我不在乎禮物)

Underneath the Christmas tree

(不在乎那些堆在聖誕樹下的禮物)

I just want you for my own

(對我而言,我只想要你)

More than you could ever know

(比你知道的還要更多)

Make my wish come true...

(請讓我的夢想成真...)

All I want for Christmas Is you...

(我聖誕節唯一想要的,是你...)

I don't want a lot for Christmas

There is just one thing I need

I don't care about presents

Underneath the Christmas tree

I don't need to hang my stocking

(我不必掛上我的襪子)

There upon the fireplace

(掛到壁爐上)

Santa Claus won't make me happy

(耶誕老人也無法令我開心)

With a toy on Christmas day

(無法在耶誕節用個玩具逗樂我)

I just want you for my own

More than you could ever know

Make my wish come true

All I want for Christmas is you...

You baby

I won't ask for much this Christmas

(今年耶誕我要求的不多)

I won't even wish for snow

(甚至不求下雪)

I'm just gonna keep on waiting

(我只是持續等待著)

Underneath the mistletoe

(等在榭寄生下)

I won't make a list and send it

(我也不列出清單)

To the North Pole for Saint Nick

(寄去北極給聖尼古拉斯)

I won't even stay awake to

(我甚至不會徹夜不眠的)

Hear those magic reindeer click

(等著聽那神奇的馴鹿聲響)

'Cause I just want you here tonight

(因為我只想要今晚你在這裡)

Holding on to me so tight

(將我抱得好緊好緊)

What more can I do

(我還能多做些什麼?)

Baby all I want for Christmas is you

(寶貝,我全心期盼的聖誕就是你)

You...

All the lights are shining

(所有的燈光都在閃耀著)

So brightly everywhere

(到處都如此光亮)

And the sound of children's

(還有孩子們的聲音)

Laughter fills the air

(空氣中充滿笑聲)

And everyone is singing

(而每個人都在歌唱)

I hear those sleigh bells ringing

(我聽見雪橇鈴聲響起)

Santa won't you bring me the one I really need -

(耶誕老人,你不把我真正想要的帶來給我嗎)

won't you please bring my baby to me...

(你不能幫幫忙,把我的寶貝帶到我身邊嗎...)

Oh I don't want a lot for Christmas

(喔,我的聖誕節不要求什麼)

This is all I'm asking for

(這是我唯一的要求)

I just want to see baby

(我只想要看見我的寶貝)

Standing right outside my door

(他就站在我的門外)

Oh I just want him for my own

(喔,對我來說我只想要他)

More than you could ever know

(遠比你知道的多更多)

Make my wish come true

(讓我的願望成真吧)

Baby all I want for Christmas is You...

(寶貝,我全心期望的聖誕是你啊...)

 

 

歌詞轉貼來源:http://letspet.blogspot.tw/2008/12/all-i-want-for-christmas-is-you.html
圖片來源:www.kaartje2go.nl & deadfix.com

 

 

 菁英教育上海托福培训上海雅思培训遊學托福多益雅思全民英檢TOEFLTOEICIELTSGEPTSAT上海SAT培训上海SSAT培训日本打工度假日語補習班菁英排課系統

 

arrow
arrow

    菁英桃園校 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()