close

今天要來分享Katy Perry-Part of me
相信大家都對Katy Perry的歌有印象吧~許多膾炙人口的歌曲,大家都琅琅上口。

凱蒂·佩芮Katy Perry,美國著名創作歌手,於告示牌熱門單曲排行榜擁有「一專五冠」成績的歌手。她最早的成名作品為跟Capitol唱片發行的《Ur So Gay》歌曲,起初是一部拍攝被上傳到YouTube的音樂錄影帶,受到麥當娜的大力推薦。

 

 

Katy Perry Part Of Me lyrics

Days like this I want to drive away  
這樣的日子令我想離開
Pack my bags and watch your shadow fade 
 
收拾行李,看著你的影子褪色
You chewed me up and spit me out  
你咀嚼了我又把我吐出
Like I was poison in your mouth   
好像我是你口中的毒藥

You took my light, you drain me down 
帶走了我的光,將我吸乾
That was then and this is now 
 
但是那是以前,這是現在
Now look at me     
現在看著我
This is the part of me  
 
這是我的一部份
That you’re never gonna ever take away from me, no 
 
你永遠無法從我的身上帶走,不能
This is the part of me 
 
這是我的一部份
That you’re never gonna ever take away from me, no 
 
你永遠無法從我的身上帶走,不能
Throw your sticks and stones 
 
儘管扔來木棍和石塊
Throw your bombs and blows 
 
儘管投擲炸彈和打擊
But you’re not gonna break my soul 
 
但你無法破壞我的靈魂
This is the part of me 
 
這是我的一部份
That you’re never gonna ever take away from me, no 
 
你永遠無法從我的身上帶走,不能
I just wanna throw my phone away 
 
我只想扔掉我的手機
Find out who is really there for me 
 
尋找真正在等待我的人
You ripped me off, your love was cheap 
 
你欺騙了我,你的愛是廉價的
Was always tearing at the seams 
 
總是撕扯著那傷縫
I fell deep and you let me drown 
 
我深深地墜落,你讓我淹沒
But that was then and this is now 
 
但是那是以前,這是現在
Now look at me 
 
現在看著我
副歌
 
Now look at me I’m sparkling 
 
現在看著我,我正閃耀
A firework, a dancing flame   
是煙火、是跳躍的火花
You’ll won’t never put me out again   
你再無法將我熄滅

I’m glowing oh whoa   
我正在發光發熱   哦
You can keep the diamond ring 
 
你可以留著鑽戒
It don’t mean nothing anyway 
 
反正(鑽石戒指)已經沒有任何意義
In fact you can keep everything   
事實上你可以保留所有東西

Yeah yeah, except for me    
除了我

 

看完歌詞之後,再來跟著MV一起唱吧!!

 

 

 

菁英國際菁英教育|上海托福|上海雅思|全民英檢|TOEIC|TOEFL|IELTS|SAT|

美加留學|澳洲遊學|日本遊學|英美留學|英檢證照時代|

菁英托福雅思|上海托福培训|上海雅思培训 上海SAT上海SSAT

arrow
arrow

    菁英桃園校 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()